14 Σεπτεμβρίου 2013

Κόσμος κι Όνειρο είναι ένα!

Τα έθιμα, η σοφία και οι παραδόσεις των ιθαγενών Ινδιάνων με γοήτευε πάντα. Τους σέβομαι όπως σέβονται κι αυτοί κάθε τι γύρω τους, ζωντανό ή όχι. Έτσι λοιπόν ξαφνικά μέσα στο καλοκαιράκι μια νέα αγάπη ξεπήδησε! Η δημιουργία ονειροπαγίδων. Εδώ και αρκετό καιρό ψάχνω τρόπους να αξιοποιήσω και να βγάλω από τα μπαούλα την ''προίκα'' που χρόνια μου ετοίμαζε η χρυσοχέρα μητέρα μου και κοιτώντας μια στοίβα σεμεδάκια μου ήρθε....
Ονειροπαγίδα με σεμεδάκια δεν είχαν οι Απάτσι, θα φτιάξω τη δική μου Κρητική Ονειροπαγίδα! Βγήκα στη γύρα λοιπόν για κλήματα, τη βάση δηλαδή της ονειροπαγίδας, έφτιαξα το στεφανάκι μου και στερέωσα με νήμα το σεμεδάκι. Κρέμασα και ότι ρετάλι είχα από τα μαθήματα με την Ανήσυχη Βελόνα-Λήδα (θα αποτελέσει ξεχωριστό κεφάλαιο στο εγγύς μέλλον) που μου απέπνεαν ρομαντική διάθεση (λόγω της ''δαντέλας'')...et voila! Έτοιμο σε ένα τεταρτάκι ΜΟΝΟ και με υλικά που όλες λίγο πολύ έχουμε. Η συγκεκριμένη βρήκε γρήγορα σπίτι για φιλοξενία αφού τις ημέρες εκείνες είχε γενέθλια μια φίλη. 




Μετά την επιτυχημένη πρώτη προσπάθεια φυσικά κόλλησα και έφτιαξα κι άλλες που στηρίχθηκαν ωστόσο στην υφαντική. Στερεώνεις στο στεφανάκι σου νήματα (νήματα βάσης) έως ότου δημιουργηθεί ένα οκτάεδρο και ξεκινάς την ύφανση, περνώντας μια πάνω και μια κάτω εναλλάξ από τα νήματα βάσης. Στο διαδίκτυο υπάρχουν πολλά sites με περισσότερες λεπτομέρειες, αν και η τεχνική είναι πανεύκολη.

























 Όσο πιο χοντρή η κλωστή, τόσο πιο γρήγορα γεμίζει η ονειροπαγίδα και τόσο πιο γεμάτη γίνεται. Άλλα υλικά για πειραματισμούς: κηροκλωστές, κορδόνια, λάστιχα, λεπτά σύρματα, κομμάτια υφάσματος που έχει ξεμείνει και ότι άλλο μπορεί να υφανθεί...
Όνειρα γλυκά και ήρεμα λοιπόν...

Σσσσσσσσςςςς! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου